tirsdag den 6. marts 2012

Fuglebo bliver til








I fredags holdt Mynthe og jeg tøse hygge fridag sammen, og jeg havde lovet hende at vi skulle ud og købe et fuglehus - Fufar kom om eftermiddagen og hjalp med at samle det.
Vi har ingen dyr, hvilket jeg er super ked af da jeg mener at det er sundt for børn at vokse op med dyr, lære om dem og lære om det ansvar der følger med. Faktisk har jeg altid selv haft dyr, mange forskellige - alle lige elsket, men nu er der et tomhul uden dyr. Det ville heller ikke rigtig du' så længe vi bor hvor vi gør. Men så er det jo godt at vores have er fyldt med en masse skønne fugle, og dem er Mynthe rigtig glad for. Hun kan bruge timer i sit vindue på at kigge ned i haven til alle fuglene og nu også på Fuglebo. Vi fodrer dem dagligt, og Mynthe er meget fascinerede af hvad fugle egentlig kan lide at spise.. Vi forsøger med forskellige ting, bedst hitter dog ost og æbler.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint fuglehus, er vild med et "naturlige" look.. Her skal de søde fugle nok hygge sig.. Giver dig ret i at det er godt for børn at lære om dyr og hjælpe til..
    Bliver så glad af at se dine billeder at Mynthe hun er så smilende..
    Kh Camilla
    Læs om krea træf..

    SvarSlet
  2. Så flott fuglehus. Dere er dyktige. Ha en flott dag.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D