torsdag den 1. marts 2012

Årets første..



.. årets første forrårsdag tænkte du nok eftersom det er 1. marts idag, men nej - Årets første jordbærtærte!
Som mange nok ved, er jordbær en af mine helt store laster, og når man så blander dem med chokolade og læææækker creme, ja så er det altså dobbelt op på livret siger jeg bare!
Og mums hvor var den også bare fantastisk! - Behøver jeg fortælle at en skøn veninde og jeg åd rub og stub helt alene?  Præcis som vi gjorde utallige gange i vores graviditet, ja nærmest på ugebasis.. hov, men hey, vi skulle jo spise for to! 

Og hvordan fragter man så på bedste vis den fantastiske kage fra bager til veninde? Jo jo, på aller fineste manér - spændt fast og det hele, for tænk engang hvis uheldet skulle ske at den rutchede rundt i kassen? Uh føj da for et syn..

Intet mindre end fantastisk siger jeg bare!

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Den ser godt nok også vildt lækker ud :- )

    RIna
    http://tanke-univers.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Den var jo helt fantastisk - og smagte i den grad af mere ;)
    Når Bilka åbner må vi afprøve deres jordbærtærte også;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D