torsdag den 16. februar 2012

To streger og tusind tanker




Og her er det så altså Sarah Engells nye bog jeg snakker om, så nej, jeg er ikke gravid - og nej, jeg har absolut heller ikke planer om det sådan lige rundt om hjørnet! (Så er det da sat på plads).
Nå men altså, jeg er igang med denne bog, jeg har ikke det store overskud til at læse bøger lige for tiden men den her kan lige gå an, faktisk hygger jeg mig lidt med at læse den. Det er som at læse om mig selv da jeg stod som uerfaren og gravid med en masse forventninger og bekymringer.
Ingen roman og absolut ingen laurbær i denne omgang, men det er en sød, sjov, letlæselig og hyggelig bog - som klart er en anbefaling værdig.

"To streger og tusind tanker er en sød, sjov og 100% ucensureret dagbog om at være gravid. Om kvalmen, tudeturene, sex med stor mave og akut trang til tunsalat og ketchup. Og om at blive mor for første gang." 


Er du nysgerrig efter mere og kunne du tænke dig at læse denne bog?
Så følg med på bloggen de nærmeste dage, så får du nemlig chancen for at vinde Sarah Engells "To streger og tusind tanker".


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Den bog kunne jeg faktisk godt tænke mig at læse - selvom jeg hverken er eller har planer om at blive gravid i den nærmeste fremtid. :)

    SvarSlet
  2. Arhhh æv mand - jeg troede lige ;-)

    SvarSlet
  3. Ja Julie, tænkte nok der var nogen der ville tro det ;)
    Men nej, du kan sagtens nå at planlægge en lille prinsesse som nummer 3;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D