torsdag den 23. februar 2012

Fastelavnsboller




Idag har Mynthe og jeg bag fastelavnsboller, jeg har længe haft lysten til at prøve, men jeg har hurtigt mistet overskuddet til det når jeg har set på diverse opskrifter.. Men så tænkte jeg, pyt! Jeg opfinder min egen..
Så jeg lavede en helt almindelig fødselsdags-bolledej og lagde dem sammen 2 og 2, imellem dem lagde jeg så et stykke nougat og en god klat vaniljecreme. I ovnen, lidt chokolade på toppen og tøsepynt - så er den i vinkel, og det var et stort hit! (Og bedst er det, at der er rester til imorgen!)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Sygdom og hoste lyder ikke godt, men det gør de der hjemmelavede fastelavnsboller altså. De ser gode ud, mon de smager lige så godt som de ser ud?

    SvarSlet
  2. De smagte helt vildt fantastisk godt

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D