søndag den 15. januar 2012

Tælle tælle tælle..

Sikke dog et tælle arbejde, men må indrømme at jeg denne gang har fået hjælp med at tælle så det hele er gået rigtigt til.
Tusinde tak til alle jer der har været med, og til Holmegaard for deres fine Cocoon stager.

Pernille, som lå på vinder kommentaren nr. 81, du er den heldige der nu kan tænde lidt ekstra fint lys her i vintermørket. Skynd dig at send din adresse til mig i en mail, så får jeg sendt stagerne afsted til dig.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Stoort tillykke til heldige Pernille. Og øv hvor var jeg lige tæt på der :o)

    SvarSlet
  2. Det er jo mig - dejligt. Har straks sendt min adresse til dig.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D