lørdag den 14. januar 2012

Findes der noget bedre..

.. end når andre elsker ens børn? Det der med andres børn er en speciel sag, enten elsker man børn eller også er det sådan lidt ... udefinerbart?! Selv er jeg nok en blanding, faktisk er det der med "andres" børn lidt svært for mig, man elsker jo altid sit eget ubetinget :)
Men jo bedre man lærer andres børn at kende jo sødere bliver de jo, og så opbygger man jo automatisk følelser for dem..
Altså, jeg er rørt til tåre.. Det ér noget særligt når andre synes om ens barn. En ting er at man selv synes at ens barn er verdens mest fantastiske, men at andre også synes det er jo bare dejligt.


- Vinderen af Give Awayen er blevet fundet, og bliver offentliggjort senere.. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D