søndag den 4. december 2011

Søndagens tjekliste

Sovet længe. Tjek
Set Desperate Housewives maraton det meste af dagen. Tjek
Ligget på sofaen med dynen. Tjek
Julepyntet lidt. Tjek
Ryddet op. Tjek
Skilt skrivebord ad. Tjek
Bagt 100 småkager. Tjek
.. Og smidt dem ud igen. (!!!!!) Tjek
Drukket 4 liter the. Tjek
Hostet mig halvt ihjel. Tjek
Savnet pigebarnet. Tjek Tjek dobbelt Tjek
Pakket resten af Mynthes pakkekalender ind. Tjek
Skrevet liste om julegavekøb. Tjek
Hørt radio soft. Tjek
Lidt mere dyne og sofa. Tjek
Nydt søndagen til fulde og meget mere hygge i vente. Tjek

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn dag..

    SvarSlet
  2. DEt lyder som om du har haft en dejlig søndag. Men jeg undrer mig over det med småkagerne... glemte du dem mon??

    SvarSlet
  3. Det lyder til at have været en dejlig søndag!! :) Undrer mig dog også over, hvorfor småkagerne skulle ud og ikke spises? ;)

    SvarSlet
  4. Niiiiiiice! :)
    Men surt med småkagerne!? :(

    SvarSlet
  5. Åh ja, småkagerne!
    Altså.. Jeg har ingen anelse om hvad der gik galt faktisk, men spises kunne de i hvert fald ikke!
    Alt for hårde men alligevel bløde på samme tid og så en eftersmag af brændt appelsin krokant :(

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D