torsdag den 1. december 2011

Pakkekalenderen til min far



Igen i år er min far blevet forkælet med en pakkekalender.
En ganske særlig én af slagsen, nemlig 24 forskellige øl - gode og nogle måske lidt mindre gode, men bare rolig, i år slipper du for Tuborg Light og Nisseøl lille far  :)
Faktisk er det vidst efterhånden 6. år min far får denne slags pakkekalender, dog indeholdte alle pakkerne et år en alm. grøn Tuborg - længe leve su'en. Tihii.. I år er der dog kun 17. pakker.. For jeg bliver nemlig efterladt her i Julen, jeg er lidt pige-fornærmet, men omvendt, hvem ville ikke gerne en hel måned til Australien? Jeg er nok i virkeligheden bare skide hamrende misundelig - så selvfølgelig under jeg dem da den oplevelse, men hvorfor lige i julen om jeg må be'? :)

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D