mandag den 12. december 2011

Det der Falck er måske slet ikke så tosset..

Vidste du at Falck hvert år er med til at arrangere juletræsfester for kræftramte børn og deres familier? Falck støtter faktisk rigtig rigtig mange kræftramte børnefamilier hvert år, de arrangerer skønne juletræsfester hvor de julehygger og deler gaver ud til de kræftsyge børn, men også til deres søskende som jo desværre ofte bliver overset lidt i sådan et forløb.

Jeg vidste det faktisk ikke selv, men efter at have læst lidt om det, synes jeg at det er et fantastisk stykke arbejde Falck gør, og det er da klart værd at støtte op om.
Heldigvis (7-9-13) har jeg aldrig selv haft kræft tæt inde på livet og håber heller aldrig at få det. Men jeg har kendt nogle stykker vis liv er blevet sat på en alvorlig prøve, men heldigvis bestod de prøven.

Så sent som i morges viste Go' morgen Danmark noget om kræftramte børn hvor de interviewede en skøn lille 4-årig dreng der havde brugt halvdelen af sit liv på hospitalet pga sygdommen. Livsglad, utroligt men sandt. Han er blandt andet én af de mange børn der nyder godt af disse juletræsfester som Falck er med til at arrangere. Dét er da værd at støtte op om - giv din støtte her.
Er du, ligesom jeg selv blev det, blevet nysgerrig og har du lyst til at vide mere om det, så kan du læse meget mere om Falcks projekt her.


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D