tirsdag den 13. december 2011

At åbne tak!

Klokken 8.10 bankede mit hjerte en hel del hurtigere end normalt! Min tandlæge kaldte mig nemlig ind fra venteværelset.. Hvis der er noget jeg hader så er det altså tandlæger. Eller, at gå til tandlægen i hvert fald. Mine tænder fejler stort set aldrig noget, men en tandrensning er i sig selv nok også noget lig verdens mest ubehageligeste ting - det er sku' lige før jeg hellere ville føde et barn istedet! (men også kun lige før!)
Men nu har jeg fine fine og rene tænder igen og kan nu slappe af i 6 måneder før jeg skal på den igen.

Og som altid sagde den kære tanddoktor, tandtråd tandtråd taaaaandtråd! Mon ikke de siger det til alle? Og sig mig engang, er der virkelig mennesker der bruger tandtråd hver eneste dag? Beklager skæve tænder og vintertørre læber! 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Min mand bruger tandtråd hver dag!... men han er også tandlæge :-) han har dog også bitte små begyndende huller i mellemrummene og så er tandtråd vigtigt.
    Jeg er selv mega doven når det kommer til tandtråd, men får det da gjort en gang i mellem (der sætter sig jo madrester i mellemrummene som tandbørsten ikke kan nå... og gammelt mad går i fordærv... også når det gemmer sig mellem tænderne. Ad!)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D