mandag den 26. september 2011

Kvalitetstid







Idag hentede jeg Mynthe tidligt fra vuggestue. Jeg havde mig en hjemmedag og havde mest lyst til at bruge den med Mynthe, efter en lidt "ensom" weekend savnede jeg hende endnu mere end jeg normalt gør når hun er hos Farmanden. Så vi har rigtig hygget idag, normalt er is kun noget der hører til på fødselsdage eller hjemme hos Morfar og Bedste T, men i dagens anledning nød vi altså en is i solen og en tur om slotssøen.
Vi har rigtig hygget, og nøj hvor har det været dejligt - OG tiltrængt!

Lige efter jeg havde taget billede nr. 3 kiggede hun op på mig og sagde "Mynthe æælsker moar" - Mere livsbekræftende kærlighedserklæring skal man leve længe efter. Det gav lige mit humør et kæmpe boost.

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. åååååh hvor dejligt!! Sikke en hyggestund i har haft jer :D super dejligt!

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke noget bedre end at høre sine små sige at de elsker dig - så smelter man bare.
    Og nogle gange skal der bare var plads til rigtig råhygge.

    SvarSlet
  3. Nårh, det ser hyggeligt ud. Indimellem må man se stort på hvilken ugedag det er og så bare råhygge hvis behovet er der! :)

    SvarSlet
  4. det ser rigtigt rigtigt hyggeligt ud, og sikke fine ord, jeg kan godt forstå du smelter :)

    SvarSlet
  5. Dejligt med mor-datter tid! Det ser så hyggeligt ud. Hun er sød hende Mynthe:)
    og ja, de kan bare nogle gange smelte helt ind i ens inderste indre......

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D