tirsdag den 14. juni 2011

Hundemad?





Vi har været hundesittere de sidste to weekender, og hvor er det altså hyggeligt med lidt "liv" igen, jeg er blevet mindet om hvor uendelig meget jeg savner Basse, men også mindet om hvor meget det ikke ville kunne hænge sammen med en hund i mit liv lige nu. Men det har været rigtig hyggeligt med en lånt hund, og Mynthe har virkelig nydt det. De to hygger sig bare dagen lang.
Idag fandt jeg en lille "gave", formegentlig gemt af Mynthe til Fuji i en mad-leg, meeeeen... come on, giv' lige hunden en chance - I min kurv med blade?

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D