tirsdag den 21. juni 2011

Fødselsdags forberedelser



Jeg er så småt gået igang med forberedelserne til Mynthes fødselsdag, okay, det lyder overdrevet! Jeg er gået igang med at lave planer og skrive en hulens masse lister.
På min ugentlige Føtex tur fandt jeg disse vimpler i voksdug, 10m med i alt 20 vimpler i forskellige farver og mønster - genialt til en udendørs fødselsdag - Og forresten, så kostede de kun 10kr stykket, det er da et kup!

En lille note til familien - I må gerne sætte kryds i kalenderen lørdag den 6. August 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Dem faldt jeg også over i Føtex..perfekt til barnedåben i haveteltet!

    SvarSlet
  2. he he, ja dem faldt jeg også og hamstrede 3 stk til vores sommerfest/2x30 års fødselsdag. Det var lidt nemmere end at sy dem....

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D