mandag den 2. maj 2011

Er det bare mig?



Én ting jeg aldrig har været god til - at åbne mælkekartoner og andet i den duer. Jeg fatter det simpelthen ikke, men det er mig muligt, gang på gang på gang at smadre de kære kartoner til uendelighed.
Nogen gange forsøger jeg mig i begge ender, er jeg alene hjemme må jeg ofte benytte værktøj for at få det til at lykkedes for mig. Irriterende! Jeg folder og folder til hver side for at gøre kartonen blød og let at åbne, men nej nej, den griner mig op i mit åbne ansigt, gør den, den skide mælkekarton.

Har du et trick?

Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Hej
    Hi hi.. kender det - men som ergoterapeut ved jeg at du kan købe en såkaldt mælkekartonsåbner på apoteket:-)

    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet
  2. Køb dem med skruelåg ;)

    SvarSlet
  3. Køb økologisk! De er næsten altid med skruelåg ;)

    SvarSlet
  4. Altså, mit bedste trick er at rygge flapperne så langt bag ud som muligt inden man begynder at presse den op. hmmm faktsik lidt svært at forklare. ha ha.. Måske man skulle lave en DIY!! ha ha...

    SvarSlet
  5. jeg prøver ikke at blødgøre pappet, da jeg synes det "glider" lidt bedre med lidt modstand.

    SvarSlet
  6. Hej
    Jeg har givet dig en award håber du vil være med.

    KH Louise

    SvarSlet
  7. Hvor er i søde :)

    Dem med skruelåg duer desværre heller ikke, da jeg ikke har særlig mange fingerkræfter og ret dårlige håndled.. Æv!
    Må igang med forskellige "foldeteknikker" ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D