tirsdag den 5. april 2011

Seneste indkøb

Papirindkøb og skønne metal bøjler i lilla, fra Tiger

Tilbud i H&M må da udnyttes, 50kr pr. del. (og se så liiiige at der ikke er noget sort imellem!)

Pengepungen er halvtom og derfor har jeg prøvet noget nyt og væsentlig billigere make up - købt her
Jeg har kun lige prøvet det idag, men er jeg positivt overrasket - især over neglelakken til sølle 13kr.

Seneste Go-Cards fra kort cafebesøg. 


Jeg er gået igang med at rydde ud i gemmerne herhjemme, jeg sælger ud af, jahh.. faktisk alt, så der er penge til noget nyt og mere forårsagtigt. OG så er jeg gået igang med at spare sammen til en Iphone, mit højeste ønske. En sød ven har tilbudt mig at købe hans brugt, men der skal jo stadig lidt penge til - så jeg forsøger i hærdigt, men jeg er fortrøstningsfuld og er allerede godt på vej. 

Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Sikke noget fint papir, må vist lige en tur i Tiger snart... Har du planer til havd det skal bruges til?

    SvarSlet
  2. Super gode kup du har gjort der.. smil..
    Hvor har du købt det make-up henne ?? er vild med de neglelakke...
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  3. Ups... så lige du havde lavet et link til hvor man kan købe make-uppen... hihi..

    SvarSlet
  4. Jeg har planer om at skulle folde nogle fugle af noget af papiret, og ellers er der bare lidt til mit lager - måske til lidt sætterkasser :)

    TLA - ja ja smart gjort ikke?
    Jeg har den lilla'e på nu, den skulle have to lag men tørrede hurtigt. Virker indtil nu okay og absolut prisen værd :)

    SvarSlet
  5. Ej ved du hvad - det lligner nøjagtig det jeg fik slæbt med hjem forleden - dog ikke hm. Men både papir og kort fra cafe-besøg. God stil, ik ;)

    SvarSlet
  6. jeg har flere gange kigget på make-up fra e.l.f men jeg er usikker på, om de sender fra dk eller uk i forhold til told og sådan??
    for det er godt nok billigt. er ret vildt med deres mineral kollektion men tør ikke kaste mig ud i det ;(

    SvarSlet
  7. De sender fra UK, men der burde ikke være nogen toldproblemer når det er fra England.
    Mascaren er noget lort synes jeg, men resten er godt og især neglelakkerne er super duper gode :)
    - Kan klart anbefales!

    SvarSlet
  8. lææækre ting du har købt :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D