fredag den 1. april 2011

På Olde-kolle nostalgi besøg


Mynthe og jeg er taget på spontan weekend tur hos Morfar og Bedste T , de hentede Mynthe fra vuggeren igår jeg så stødte jeg til efter en tøsemiddag. Vi bliver helt til søndag morgen, hyggeligt med lidt forkælelse. 

Idag har vi været på formiddags visit hos Oldemor og Oldefar, og set lidt i gemmerne, gamle tegninger og gamle perleplader som jeg har lavet.


Mit navn øverst og den lille fyr her tegnede jeg i '91 - lidt sjovt. 

Jeg fik også lidt med hjem fra Farmors gemmer - skønt. 


Blot til info..
Vinderne i min Give Away er fundet, og bliver offentliggjort senere idag. 

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Hej Camilla.
    Skønt for alle generationer med sådan et formiddagsbesøg! Dejligt foto af Mynthe og hendes oldemor, og dejligt for dig, at din farmor gemmer både tegninger og fine gamle håndarbejder! God forårsweekend. Moster.

    SvarSlet
  2. ej hvor hyggeligt!! håber i får en god weekend :)

    jeg vil gerne mødes på fredag evt ? jeg skriver en mail til dig en af dagene :)

    SvarSlet
  3. Hej Camilla - TUSIND TAK for den fine lakridskonfekt til Flora og for din lille ekstra gave - de ørestikker er skønne Ü
    Dejlig weekend til dig og Mynthen Ü

    SvarSlet
  4. Skønt!

    Kig forbi mig du har vundet en lille gave ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Moster, Ja du kan også tro at de blev glade. Døren stod åben så Mynthe gik selv ind, så farfar blev helt forbavset over at hun pludselig stod i stuen. Jeg håner du har det godt. Knus

    Marie- tror fredag lyder super, skal lige tjekke min kalender;)

    Stine, super det kunne bruges - er jeg glad for:)

    Vundet? Skønno eeeeelsker at vinde! ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D