fredag den 4. marts 2011

Nye lysestager



For noget tid siden forelskede jeg mig i disse tre fine stager i Bahne, og måtte eje dem. De var billige i forvejen og yderligere med 50% rabat, så jeg fik dem jo næsten foræret faktisk! 
De står nu på mine ølkasser som huser alle mine boligmagasiner og Farmandens M... (ja, nøgne damer midt i min stue - lyder det ikke fantastisk?) Jeg har købt maling til ølkasserne, for faktisk RIGTIG længe siden, jeg har bare ikke lige fået malet dem endnu. Krydserne på farveprøverne viser de indkøbte farver.. Gul, lilla og turkis.
Over ølkasserne hænger lidt forskellige billeder, som matcher de tre farveprøver. Måske jeg bare skulle se at få malet de kasser? 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D