tirsdag den 22. marts 2011

Lørdagens Blogtræf



Asli, Marie og Pernille dybt koncentreret i hyggelig snak og skønne syslerier

Anne Dorthe sysler med det der skal blive et super flot patchworktæppe

Der blev byttet stoffer

Her Pernilles søde abehoveder 

Super hyggelig måde at bruge sin lørdag på, og jeg havde ingen grund til at være nervøs - pigerne var jo bare super søde. Udover de nævnte deltog Tamra og Helene også, der var desværre en del afbud. Men vi gentager successen og håber på flere deltagere :)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. tak for godt selskab i lørdags, glæder mig til vi ses igen :)

    SvarSlet
  2. Selv tak - det var hyggeligt.
    Kunne være hyggeligt at ses igen inden længe!
    Men vi kan jo lige mailes ved:)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til næste gang hvor jeg meget gerne vil deltage ;)
    Julie

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D