lørdag den 22. januar 2011

Overvejelser omkring bloggen - og Facebook


Hvorfor blogger jeg egentlig og hvad får jeg ud af det? 
Som tiden er gået er bloggen gået hen og blevet en del af mig, jeg elsker den, det er mit lille frirum. Mit univers hvor jeg bestemmer, kun mig! Jeg elsker det. 
Jeg elsker de mange skønne kommentarer jeg får og jeg elsker alle jer faste læsere. Jeg elsker at indfange en masse inspiration af jer,mine mange skønne medbloggere. Jeg elsker selv at dele ud af mine erfaringer og idéer. Jeg elsker alt ved dette univers.

Bloggen er på en måde blevet min dagbog, den hjælper mig med at huske, huske vores hverdag sammen.
Bloggen gør at jeg husker mig selv og min lyst til at være kreativ.
Bloggen gør at jeg hver dag får taget utallige billeder som foreviger vores hverdag og Mynthes udvikling.
Bloggen gør at jeg husker at leve i nuet. 

Her på det sidste har jeg gjort mig en masse tanker, tanker omkring bloggen og hvad jeg ønsker at opnå med den. Jeg har fået en ny drøm - som endnu er en hemmelighed og nok forbliver det et godt stykke tid endnu, desværre. Men, i den forbindelse har jeg også taget skridtet videre og oprettet en Facebook side for bloggen her. Det er meget grænseoverskridende for mig, normalt er jeg slet ikke typen der "viser mig frem" eller er særligt pralende. Men det var blandt andet et af punkterne ved mine Nytårsdrømme, og dem prøver jeg at forfølge. Der vil også ske lidt løbende ændringer her på siden og  i Amio shoppen.
Jeg ville blive rigtig glad hvis du kunne have lyst til at bakke mig op, både her på bloggen, men også på Facebook, så jeg måske en dag i den nærmeste fremtid kunne få opfyldt min drøm.
Det kan du gøre ved at blive fast læser her på bloggen og ved at klikke her for at bakke siden op på Facebook. 

Noget andet jeg har spekuleret lidt på i forbindelse med bloggen er, at selvom bloggen hedder PynteMynthe og Mor, så vil der fremover komme til at være lidt mere Mor og lidt mindre Mynthe.

Jeg drømmer gør jeg, og indtil drømmen enten bliver til virkelighed eller forbliver en måske håbløs drøm, vil jeg drømme videre. Hvem ved, måske mine Nytårsdrømme bærer frugt. Måske er det slet ikke så tosset, at sige fuck janteloven og være lidt små glad for sig selv. 
- Så dét gør jeg, ja jeg gør! 

Image and video hosting by TinyPic

12 kommentarer:

  1. Held og lykke med dine drømme :-)

    SvarSlet
  2. Sådan.. Godt for dig, og hvorfor skal du ikke også vise dig frem. Så jeg giver dig ret: Fuck janteloven.. :-)

    SvarSlet
  3. Du har utrolig mange fine ting på din blogg. JEg liker spesiellt dine bilder av kaker og annet godteri.

    Jeg har lyst å komme med en kommentar på bildene dine. Du ødelegger litt av gleden ved å se på dem at du har din logo over alle bildene dine. Er du så redd for at noen skal "stjele" dem?

    SvarSlet
  4. SÅDAN! Du har al mulig grund til at være stolt af dig selv og det, du kan. Jeg glæder mig til at følge med i dine drømmes realisering :)

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  5. Fedt, håber det lykkedes for dig!!
    Jeg følger dig gerne på Facebook også:)

    SvarSlet
  6. Jeg hepper i hvert fald på dig og din hemmelige drøm - som jeg nu tror, at jeg ved hvad er ;-)

    Det skal nok lykkes!

    K.H June

    SvarSlet
  7. Hei hei, jeg har en liten ting til deg på bloggen min :D

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Hejsa....

    Jeg har tilmeldt mig som fast læser, da du er en af de personer som jeg kan hente inspiration fra.. Jeg er forholdsvis ny pige på bloggen, så vil da blive MEGET glad hvis du kunne ha lyst til at blive min faste læser, så kan jeg måske også en dag få opfyldt mine drømme... Smil..
    Men det kræver jo at der er nogen som "gider" læse min blog..
    Jeg håber bestemt du får dine drømme opfyldt, drømme er fantastiske især når de går i opfyldelse..
    Smil fra Tina
    Du er også tilføjet FB..

    SvarSlet
  10. Tusinde tak for jeres støtte - det er altid dejligt med støtte og opbakning!
    Det betyder utroligt meget:)

    SvarSlet
  11. Så har jeg også langt om længe fået taget mig sammen til at blive fast læser, selvom jeg jo egentlig har været det længe uden at tilmelde mig:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D