fredag den 21. januar 2011

Fredagsguf





Image and video hosting by TinyPic

16 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm lakrids konfekt, det ser godt nok lækkert ud:-)

    SvarSlet
  2. Arj hold da op hvor er de fede! - eller lækre? Eller... bare geniale! Kh. Mette

    SvarSlet
  3. mums! sikke en masse gotter du har fået fremstillet :)

    SvarSlet
  4. Det er simelthen bare fantastisk (også fordi man ikke kan få lakridskonfekt her i Canada). De er så skønne !
    Er det noget du laver på bestilling ? Jeg har en mindstepige der bliver 2 år først i april... det ville være en fin opdatering i hendes lille legekøkken-univers Ü

    SvarSlet
  5. Hvor er du GO! Ser super lækkert/hyggeligt ud :)
    MUMS fra Pia

    SvarSlet
  6. Tak tak for de fine ord - Jeg synes faktisk også selv at det er blevet ret godt!
    Jeg kan desværre ikke hækle, da jeg har dårlige håndled - det har altid været min drøm at kunne hækle legemad i spandevis, men sådan gik det desværre ikke. Og SÅ må man jo tænke i andre baner, så godt inspireret af hæklet legemad, laver jeg det nu i filt :)

    Og ja, det kan sagtens laves på bestilling.
    Både lakridskonfekt, kager mm. :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte både dine kager og lakridskonfekten.

    SvarSlet
  8. Nei så stilige :D kjempe kjekt for barn å leke med.

    SvarSlet
  9. Uh det minder mig om, at jeg som barn havde en lakridskonfektpude ;-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det blevet godt! Filt er så fedt at arbejde med. Jeg har også tidligere bl.a. lavet træstammer og trøfler, og er også i gang med flere kager i øjeblikket :-)

    SvarSlet
  11. Kan jeg få blandet slik for ? Kr. ? TAK Ü
    min email: stinefalkenbergschmidt@gmail.com

    SvarSlet
  12. ej hvor er det bare FEDT!!!

    SvarSlet
  13. Sender du mig en emsil med pris osv. ? Kan da slte ikke vente med at få godterne hjem Ü

    SvarSlet
  14. Stine - der er en mail på vej til dig;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D