tirsdag den 25. januar 2011

Endnu en Award


Tilmed 2 faktisk! Fra skønne Lise og fra søde Anne Sofie - Tusinde tak, bliver SÅ stolt og rørt over at i har valgt at give den til netop mig. Tak tak tak!

Med til legen hører sig at jeg skal fortælle 8 ting om mig selv i sikkert ikke vidste..

1. Jeg samler på tallerkener
2. På mit natbord står en smuk gammel madonna figur i elfenben, hun bringer mig lykke
3. Håber på en dag at vinde i lotto, til trods for at jeg aldrig spiller
4. Jeg sender mellem 5 og 10 mms'er dagligt..
5. Som barn havde min far og jeg en næsebjørn som kæledyr
6. Min livret er forloren skildpadde.. På dåse!
7. Jeg elsker kogebøger og skal gerne eje alle, men bruger dem sjældent
8. Jeg har verdens grimmeste storetær', de stritter usansynligt meget og laver hul i alle mine strømper!



Jeg vil gerne give Award'en videre til fire blogkvinder jeg dagligt klikker ind forbi for at se om der skulle være sket noget spændende.. Jeg elsker at følge lidt med i deres hverdag og blive inspireret af deres mange gode idéer.

The Vintage Hausfrau
By Myr
Bare Wunderbar
Frk. Tingel Tangel

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Spændende læsning, det er altid dejligt når vi lærer lidt mere om hinanden:-)

    Og tusind tak for de søde ord og for awardén - min aller første faktisk:-) Og jeg er meget stolt (og ydmyg) over at være i kategori med de 3 andre blogpiger du har sendt stafetten videre til.

    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Vil bare lige pointere at til trods for dine storetæer har du jo verdens sødeste fødder:)

    SvarSlet
  3. Selv tak Malene - selvfølgelig skulle du da have den!

    Tak Mie, hvor er du sød:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D