fredag den 8. oktober 2010

Kage-bage-lavning





Hedder det egentlig at bage kage når den ikke skal bages? Ej vel?
Nå. Men så laver jeg kage idag. En super lækker én af slagsen, en ordentlig kalorie bombe - men nøøøj den er det hele værd! Hvis jeg altså kan lave den rigtigt, det er min første gang nemlig. 
Det var dessertkagen til Mynthes Barnedåb, hendes kære onkel stod for kage-bage-lavningen dengang. 
Mon min bliver lige så god? Har i hvert fald nappet hans opskrift. 
Jeg viser mere frem senere, når kagen er klar til spisning..

I aften står den på ren tøse hygge med fir-kløveren jeg nævnte igår. Det har vi vidst brug for.
Der er handlet ind til en rigtig hyggelig aften og når vores mænd'er kommer hjem og overtager ungerne, (vi kender oprindeligt hinanden igennem mødregruppen) - Så kommer vi med oppakning af mad, slik, dyner og tøsefilm og invaderer vores kære venindes hjem. 
Jeg véd det bliver en skøn aften med en masse snakken, smil, grin og tåre. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Man må da ha' den opskrift. Man som i jeg....
    Jeg er vild med kaloriebomber. Især dem som indeholder chokolade.

    SvarSlet
  2. Mums det er lækkerier for maven.

    SvarSlet
  3. Åååååh mine tænder løber i vand.....venligst del din opskrift....slut.....jeg savler...slut....hungrer efter chokolade....slut...På forhånd tak...slut:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D