mandag den 11. oktober 2010

Dåbsdag

11.10.2009

Den lille familie; en stolt far, et udmattede barn og en 15kg tungere mor!

Gudfar og Mynthe 

Frederiksborg Slotskirke 

Festbordet 

Dessertkagen (Mums!!!) 

 En glad og udhvilet pige


Tænk engang at det allerede er et år siden jeg stod skide hamrende stresset i kirkens kælder med en skrigende  unge på armen imens alle gæsterne hørte præsten tale. Mynthe synes i hvert fald ikke det der kirke noget var sjovt, tvært imod! Efterfølgende tog hun sig en god lur på over 5 timer, så træt var hun det lille pigebarn.
Dejlig dag med god mad, flotte gaver og dejlige mennesker. 
Jeg har glemt det hele, men alligevel husker jeg det som var det igår. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hold da op tiden går
    Men når bare den går godt er det fint med mig.

    SvarSlet
  2. Ja- tiden går bare så stærkt! Jeg elsker Frederiksborg slotskirke - den er simpelthen bare så smuk! Jeg arbejdede i Hillerød, da vi boede i Kbh - det er en skøn by!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D