torsdag den 14. oktober 2010

Att.: Far #15


Jeg har det dårligt Far, og så savner jeg dig. I nat sov jeg dårligt og vågnede meget. Men Faaar, jeg sov sammen med mor, i en rigtig voksenseng, det har jeg aldrig prøvet før - men Mor synes vidst at det var mere hyggeligt end jeg gjorde. 
Mor sagde at jeg ikke måtte komme i dagpleje idag, vi skulle ellers have været i skoven - æv! Men det var vidst godt nok, for jeg har været ret sur og meget ked af det idag. 
Dum dag idag, jeg glæder mig til du kommer hjem igen imorgen Far, jeg håber vi når at ses. 


Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D