tirsdag den 28. september 2010

Gammel gevinst


Forleden kom posten med en pakke, den indeholdte noget gammelt, rigtig gammelt. 
Det var fra Malene, der står bag bloggen By Myr, hun havde for noget tid siden en give away hvor gevinsten var nogle gamle håndarbejdsblade. Desværre var der ikke så mange deltagere som man kunne have håbet. Men det kom os der deltog tilgode, søde Malene delte nemlig præmien ud og sendte lidt forskelligt til alle de deltagende. 
Sødt af dig Malene, men hov - hvor var afsender adressen på brevet? Måske jeg skulle bruge den;)

2 kommentarer:

  1. Hallihalløj - og liiiige et øjeblik! :-) De blade genkender jeg sørme :-) Tænkte lige, at det da var sjovt, at der var andre, der var i besiddelse af lige præcis de gamle blade, og så læser jeg, at de er fra min søde søster :-) Det er ret så sjovt at læse i de gamle blade - specielt deres reklamer :-) Jeg puffer lige til søsteren min angående hendes adresse.. Ikke at jeg ikke kender den, men hun må hellere selv ud med den ;-)
    Håber du får meget fornøjelse af magasinerne :-)

    SvarSlet
  2. Ha ha, hvor er jeg glad for at du kunne bruge bladene...jeg syns selv de er meget skægge at læse i:-)
    Og du må gerne få min adresse, jeg sender dig lige en mail:-)
    Knus Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D