fredag den 13. august 2010

Mommies night out!

Lige om lidt (når babysitterne ankommer) smutter jeg afsted til tøseaften med mødrene i mødregruppen! NØØØØJ hvor jeg glæder mig..
Vi skal mødes og lave lidt mad sammen og hver især medbringe lidt vådt til ganen!
Jeg tror, håber og VED at det bliver en fantastisk aften, jeg bliver nok lettere halv snaldret - måske nærmere hel snaldret, jeg lader i hvert fald bilen stå og ringer efter en taxa når jeg skal hjem engang i nat!

Rigtig god fredag derude i Blogland..

5 kommentarer:

  1. Rigtig god aften til dig!! :-)

    SvarSlet
  2. hvor er du bare stang lækker, håber du får en super dejlig aften :)

    SvarSlet
  3. Hottie <3
    Jeg sagde det jo smuksak, du ligner en million i den sag, meget bedre end jeg gjorde. Hihi.
    Go aften

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D