tirsdag den 24. august 2010

Lille sky gik morgentur...

Føler jeg sidder fast under en sort sky! Eller.. Bogstavelig talt så regner det HVER evig eneste
gang jeg skal afsted på min cykel.. HVORFOR???? Synes da ikke selv, at jeg har fortjent det..

Solen kan skinne hele dagen, men når jeg har fri og skal cykle afsted for at hente Mynthe - kommer der fra en sky fri himmel en enorm byge, som selvfølgelig stopper lige så snart vi kommer hjem! Æv for den da..
- Og så er den der forkølelse altså kommet helt på tæt hold nu! Også æv..


Når nu vi er i den snak om regn, hvad sker der så lige for det danske vejr og vandet?
Det er da helt vildt! Aldrig havde jeg troet at der skulle komme så store vandmængder i Danmark.. I hvert fald ikke de næste mange år! Der er ved at være noget om alle de klimaforandringer..! Ønsker mig en vandtæt regnfrakke..

3 kommentarer:

  1. Øvøvøvøvøv! Du har vist fortjent et kram med indbygget uldtæppe

    SvarSlet
  2. Altså jeg elsker jo efteråret...men jeg syns det er synd for dig at du altid ender i en regnbyge!! Æv bæv, det er træls...Men så må I hjem i varmen, skifte til tørt tøj, tænde stearinlys og spise lune boller...mon ikke det kan hjælpe? (En vandtæt regnfrakke ville selvfølgelig også gøre underværker:-)
    Håber du kommer ud og hjem i tørvejr i dag.
    Knus Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D