torsdag den 5. august 2010

Endnu én og den dumme væg!

En fin lille pyntepude til Mynthes hyggekrog på værelset!
Ganske sød hvis jeg altså selv skal sige det..

Jeg har tidligere spurgt om hjælp til en dum væg, og i kom med rigtig mange gode idéer, som jeg har skrevet ned til når hun bliver ældre og skal have noget lidt mere brugbart..
- Men lige pt er hjørnet altså endt sådan, en hyggekrog til når vi læser bøger - som vi gør rigtig meget, så selvfølgelig skulle der da hænge en bogreol på den dumme væg:)


3 kommentarer:

  1. Det er da et dejligt hyggehjørne. Man kan vel også lege pudekamp og gemme der?:)

    SvarSlet
  2. Ja mon ikke man kan det når hun bliver større?
    Pudesamlingen vokser i hvert fald støt, så mon ikke at en pudekamp var tænkelig? :)

    SvarSlet
  3. Sikke et fint hjørne! Hvor har du fundet tallerkenrækken henne? Jeg står selv og skal indrette min kusines værelse, og har i lang tid ledt efter en tallerkenrække til hende.. :o)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D