onsdag den 4. august 2010

"Bor du tæt på?" og KRISE!!!


Midt i min gulerodskage knækkede min dejskraber skisme.. Sikke noget forbandet l*rt!!!
Når nu min plan hedder masser af kager hver dag denne uge så er den altså uundværlig, må fluks ned i byen efter en ny!

Bortset fra det, så har jeg nok brugt omkring 50 æg og en masse andet kage-bage tilbehør de sidste to dag - hvilket gør at jeg rimelig tit løber i netto fordi jeg liiiiige mangler lidt - heldigvis ligger netto kun 3 elevator stop væk, meeeeen det bliver nu altså lidt pinligt når Netto damen spørger "Bor du tæt på?" ... - "Jeg synes jeg ser dig ret tit"... Hmm.. Måske jeg tager cyklen i Rema næste gang?

1 kommentar:

  1. Fnis... Så får du også lidt motion ovenpå bageriet!!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D