tirsdag den 10. august 2010

Att.: Far #5


Hej Far, idag har jeg været i legestue og hygget mig - mor og mig er ved at være gode til at cykle, det er sjovt, bare ikke den der ting hun tvinger mig til at tage på hovedet!
Jeg har været på shoppetur med mor og Mie, men jeg gad altså ikke så jeg stak af..
Min mave har drillet mig lidt idag, så jeg har været lidt sur - og så siger mor at jeg har været en bisse ved sengetid de sidste par dage, og at jeg sætter hendes tålmodighed på prøve..
Hvad mon tålmodighed er? ...

3 kommentarer:

  1. Pynte Mynte på den røde løber (jeg vidste det)

    SvarSlet
  2. Hende PynteMynthe er altså en skøn lille sag! :)

    SvarSlet
  3. Ja man er vel lidt fin på den - man kan jo ikke starte for tidligt:)

    Sanni - Tusinde tak, det synes vi jo også selv, men det er altid skønt når andre siger det:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D