tirsdag den 3. august 2010

Att.: Far #1

Så er Farmanden taget afsted og fra nu af skal Mynthe og Jeg klare os selv alene de næste 3 uger, eller.. altså, han kommer vidst hjem i weekenden! Han skulle på kursus i forbindelse med hans nye job, 3 uger i Vejle.. Mynthe savner ham vidst allerede - og omvendt!

Så derfor, for at farmanden kan følge lidt med kommer der hver dag et indlæg til ham fra Mynthe.. - Jeg håber i andre overlever - ellers må i jo bladre væk;)




Idag har været en god dag, Mor og jeg cyklede til dagplejen, det er altså bare sjovt - selvom hun hver gang giver mig en underlig stor dims på hovedet jeg slet ikke kan få af! Jeg har hygget mig i legestuen og I eftermiddags besøgte vi Mormor, ihh hvor er det altså sjovt at køre med i hendes kørestol.
Snart skal jeg have aftensmad - mor siger vi skal have hakkebøffer, men jeg vil hellere have and, gummiand!


1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D