tirsdag den 6. juli 2010

Taskerne pakkes - farvel for nu..


Så er taskerne så småt ved at blive pakket og presset, presset presset presset! Vi har nemlig en lille bitte bil hvor bare klapvognen fylder HELE bagagerummet, autostol og mor hele bagsædet og hunden på forsædet.. Hvor mon bagagen skal være?
Der er alligevel en HEL DEL..
Sådan med tonsvis af skiftetøj, sengelinned, håndklæder, legetøj, rejseseng, hundekurv og MEGET MEGET MERE..
- Det bliver spændende imorgen når bilen skal pakkes..

Men.. Vores sommertur betyder også stilhed her på bloggen!
I er velkommen til at kigge forbi alligevel:)

BTW - Så har dagen i dagpleje bare været super - stadig lidt gråd og indimellem også lidt ked - men men men, nu er hun interesserede i at lege selv og opsøger de andre børn, så der er fremgang og det er skønt!

7 kommentarer:

  1. Rigtig godt ferie.
    Jeg vil lige nævne min bekymring omkring det billede du har lagt på af din datter. I lyset af den seneste tids meget snak om tyveri af identitet op billeder fra mange af de blokke som jeg læser, vil jeg bede dig overveje om du ønsker at et billede af din datter uden tøj på skal være tilgængelig på internetet! Jeg tager selv billeder af mine drenge når de er i bad og ellers leger au'natural, så jeg er ikke støt over billede, men der findes mange syge mennesker på nettet. Pas på dig selv og din familie.
    Jeg håber i får en dejlig sommer, med mange flere bade ture i fuglebadet!!

    SvarSlet
  2. hvor er det et dejligt billede!

    SvarSlet
  3. Skønne Mynthe, hvor er det et fedt billede! Rigtig god ferie :)

    SvarSlet
  4. Min Moster har et sommerhus i Veddinge Bakker, så jeg kender godt området - skønt.
    Mon ikke der kan være lidt nede i klapvognen? :)
    Rigtig god tur!

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur:) Vi har også lige pakket og det er det samme her - ALT for mange ting:)
    Tænk at det kan lade sig gøre.

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur til Jer - håber I fik plads til det hele ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D