søndag den 14. marts 2010

Hurtig Give Away

Jeg har ryddet lidt ud i gemmerne i takt med at vi så småt skal til at pakke ned i flyttekasser.. Resultatet blev lige nu, nogle skønne hæfter med stikke opskrifter som jeg i sin tid har fået af min kære farmor, men jeg kan desværre ikke stikke - Samt nogle ubehandlede træbøjler lige klar til at dekorere!

Jeg trækker lod blandt jeres kommentarer allerede på Onsdag!
Skriv gerne i din kommentar hvad du ønsker at vinde

1 lod = Kommentar på indlægget her
2 lodder = Kommentar + fast læser
3 lodder = Kommentar + fast læser + Link


Og tusinde tak til alle jer der har deltaget i min anden Give Away med stofferne, hold da op - Er helt forbløffet over så mange der vil lege med!

21 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage - med 3 lodder.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne være med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har et par ideer til de bøjler, så jeg smider 3 lodder i puljen og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er med i din anden GiveWay også - så vil gerne bede om 3 lodder til denne også :)

    Vil meget gerne have strikkebøgerne - eller bare en af dem :)

    SvarSlet
  5. skønt. bøjler mangler der altid her hos os. og manden siger je har for mange af dem til mit tøj ;)

    jeg er med 3 lodder :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  6. Jeg snupper to lodder og ønsker mig lidt strikkeinspiration :)

    SvarSlet
  7. Åh, hvor skønt - Jeg vil være med!!! :-) Har ikke været heldig endnu, men håber at jeg med 2 stk. lodder har en god chance.
    Helst strikkeopskrifter, men også meget gerne bøjler :-)

    Kærlig Hilsen og god mandag
    B

    SvarSlet
  8. Jeg vil da også gerne være med denne gang. Bøjler eller opskrifter - bare send det i den her retning. :-) Og jeg deltager selvfølgelig med tre lodder.

    Venligst Ffluwer

    SvarSlet
  9. Herligt med oprydning.....så kan man starte på en frisk, og samtidig glæde nogen.
    Jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre ;o) Lene

    SvarSlet
  10. Jeg er også med...på 3 lodder:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  11. Jeg er da helt klart med på tre lodder.

    SvarSlet
  12. Vil rigtig gerne være med på 2 lodder.. :-)

    SvarSlet
  13. 2 styk herfra :) godt at andre kan bruge ens rydden-op-og-ud-ting!

    SvarSlet
  14. Hejsa
    sikken en dejlig blog :) jeg har meldt mig som fast læser og vil gerne deltage i din fine giveaway med 2 lodder

    knus fra Karina

    SvarSlet
  15. Så er jeg fast læser hos dig, du har så sindssygt mange gode ideér. :-)

    Jeg ønsker mig 2 lodder.

    SvarSlet
  16. åh ja, nu har jeg lært at strikke og hækle, det vil da være skønt! 3 lodder herfra

    SvarSlet
  17. Jeg vil gjerne være med på denne også, og tar 3 lodder=)

    Lykke til med pakking og flytting=)

    SvarSlet
  18. tak for reminder - så kan jeg da lige nå 2 lodder.

    /Mette

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 2 lodder, tak ;-)

    SvarSlet
  20. Jeg blir gjerne med på to lodder:-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D