mandag den 22. marts 2010

Jeg krydser alt..

...For at jeg vinder denne lækre give away med en masse skønne stoffer - det er hende her der er den flinke stof pusher, Charlotte som står bag en masse skønt børnetøj under mærket LilleLindell, kig forbi hendes blog - den er klart en besøg værd.

Også denne pude vil jeg virkelig gerne eje.. Det er denne fantastiske pige der står bag den, jeg krydser ALT hvad jeg kan for at vinde - den vil gøre det godt hjemme hos mig tror jeg!
Du kan være med i konkurrencen om at vinde puden her, men lad for min skyld gerne vær med at deltage, så er chancen for at den bliver min nemlig større!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D