tirsdag den 30. marts 2010

Flytterod og midlertidig afsked

Så er det sørme imorgen det hele går løs!
Vi får nøglen 8:30 og så står den ellers på rengøring og opmåling til møbler og derefter ud på det helt store møbel indkøbsræs - og torsdag SÅ går det rigtig løs, den står på flytning hele dagen! Farmanden har lånt kæmpe flyttevogn på arbejdet og vi har fået samlet nogle stærke flyttefolk der er villige til at tage fat.
Herhjemme i lejligheden er alt kaos - rod rod og atter rod,
ALLE VEGNE!
Men det er heldigvis kun lige for et døgns tid enndu..

Men i forbindelse med flytningen ryger vores internet desværre i en uges tid eller to, ÆV - men sådan er livet jo! Tænk engang, hvad mon man gjorde inden internettet? - Jeg kan huske dengang min far satte æggeuret og jeg havde 15min på internettet dagligt.
Men det bliver nok lidt tamt med opdateringerne herinde desværre..

Rigtig god påske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D