lørdag den 20. marts 2010

Bedste storskraldfund til dato!

.. Er denne - Min højt elskede hest!

Øjj hvor kan jeg bare huske da jeg igennem mit soveværelsesvindue fik øje på den forrig sommer..
"MÅ HA' - MÅ HA'" Har jeg nok udbrudt.. Farmand synes som sædvanlig at jeg var åndsvag, men jeg havde dog en skøn veninde på besøg den dag der også synes den var fin.. Alligevel ventede jeg HELT til dagen efter med at "stjæle" den.. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men.. jeg skulle nok bare lige bearbejde mig selv inden min debut som tyv..! (For selvom det er skrald, så er det jo nogens skrald???? - og egentlig underligt, det der er skrald for nogle, er skatte for andre..)

Så således gik det til at denne fuldstandig fantastiske hest fandt sin vej ned i mit kælderrum i håbet og troen om at jeg en dag ville blive gravid med en pige og at den senere hen kunne pryde hendes værelse med sit skønne udseende! - Og sørme så, om den ikke snart kommer til det..
Sjovt som nogle ting bare falder i hak, helt som man ønsker det!
Fantastisk..

7 kommentarer:

  1. Hvor er den bare FIN - den ville jeg også have "hugget" hvis jeg havde fundet den...no doubt! Det er jo nærmest en forbrydelse at smide den slags ud!!! :-)
    Har fået din pakke i dag med posten, tusind tak...sikke mange lækre strikke opskrifter, glæder mig til at få lært faget ordentligt, så må vi se om tålmodigheden står prøven:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Ja, jeg havde da helt 100 også hapset den hvis jeg havde set den. Den etr da bare noget af det fineste, din datter er da bare SÅ heldig.

    SvarSlet
  3. Ja, det var en hyggelig dag. :) Den glemmer jeg sent. Er sikker på den kommer til at pryde Mynthens værelse :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin og speciel. Må man spørge hvor stor den er?

    SvarSlet
  5. Hej Camilla.
    Det var dog det vildeste, fantastiske skralde fund.... Hold op et fund, det mår jeg lige skrive en gang til. Hold da op et fund :o) Mynthe har da det sejste værelse, når hesten også og er flyttet ind :o) Kan se Sille også har spurgt, hvor stor den er ???
    Kh Anette.

    SvarSlet
  6. Er også rigtig glad for den! Mynthe har endnu ikke sit eget værelse, MEN det skulle hun heldigvis få her til den første - og der er jeg sikker på at den flytter med;)

    Hesten er faktisk ret stor.. Den måler vidst ca 120cm på det højeste punkt!

    SvarSlet
  7. Nøj nøj nøj! her kan jeg dævlen dulme godt forstå din trang til at rode i containere. Den er skæppe skøn.
    TÆNK! at nogen bare smider den ud... tsk tsk tsk

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D