torsdag den 18. februar 2010

Stof gevinst

Jeg var jo så heldig at jeg var én af de hurtige da søde Christina besluttede sig for at give nogle rester af sit lækre stof væk GRATIS!
Pakken kom idag, og hold da op for en pakke.. Godt fyldt med stof, nogle lækre lækre rester!
Glæder mig til at komme igang, regner med at de skal gå til et patchwork sengetæppe til Mynthe..

Tusinde tusinde tak Christina -
Det var bare SÅ flot af dig at forære det væk! Måske der med tiden falder en lille pakke af til dig som en ekstra tak..

1 kommentar:

  1. Heldig du er:)
    Fantastiske stoffer med herlige farger og mønstre♥
    Gleder meg til å se hva du tryller frem av disse skjønnhetene:)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D