mandag den 22. februar 2010

Ny fugl

Så kom der lille fugl flyvende til pyntemynthens hjørne, M'et som vi har fået af Lisa var så ensomt - men danner nu makkerskab med denne søde fugl..
Som Farmanden siger er det dumt og spild af tid at male på væggene når nu vi skal sælge og flytte, meeeeeen derfor gør det jo ikke noget at der indimellem sker lidt..

Jeg ELSKER at male på vægge, og glæder mig sådan til vi skal flytte så jeg får nogle nye vægge - herhjemme er der nemlig snart ikke flere vægge tilbage!

7 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud, er vild med farven på boghylden. Forstår jeg det rigtigt, at du har malet fuglen på væggen?

    SvarSlet
  2. Tak! I starten var jeg ikke helt hug på farven, men jeg bliver mere og mere glad for den:)
    Ja fuglen er malet på væggen.. Synes den passer ret godt til M'et der er sat op!

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig fin fugl, den lander lige på M´et. Jeg elsker også at male på væggene, hvordan mon du griber det an ??? Jeg bruger en måske lidt oldnordisk metode: OVERHEAD-PROJECTER. Mit seneste projekt er vores navne jeg har malet på væggen i vores entre :o) Men har selvfølgelig en masse andre steder jeg gerne vil male lidt :o)
    KH Anette

    SvarSlet
  4. Jeg bruger også old-school metoden med en overhead, eller altså - det små ting såsom denne fugl tegner jeg i hånden og maler derefter, men lidt større ting tegner jeg først op ved hjælp af en overhead og dernæst maler.. Jeg har også skrevet Mynthes navn på væggen, og så har vi blandt andet en masse træer rundt omkring og sådan:)

    SvarSlet
  5. Okay, jamen så er jeg ikke helt "tabt" :o) Det kunne jo være du havde en ny metode. Tænk dig jeg købte sågar en overhead for at kunne male på væggene. Den er siden hen blevet lånt ud flere gange, men også brugt til alverdens spændende ting og sager. Så helt spildt har det ikke været :o)
    Forsat god dag. Kh Anette.

    SvarSlet
  6. Jeg er også rigtig glad for min faktisk - min er sådan en MEGET gammel sag der blev skrottet fra en køreskole, men den virker perfekt til mit formål:)

    SvarSlet
  7. Vil bare lige give en kommentar, når nu jeg var forbi. Det ser rigtig fint og hyggeligt ud i pyntemynthens hjørne. Det er et sted der rigtig lægger op til gode historier og hygge (når hun når den alder). :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D