tirsdag den 2. februar 2010

Mynthe 6 måneder - Hold da op hvor har jeg sagt det til mig selv mange gange idag! Jeg kan slet ikke få det til at passe, men når jeg ser på hende ser det jo rigtigt nok ud!
Mit lille livsstykke, hold da op hvor jeg elsker hende - Tænker tit over hvad jeg dog har gjort rigtigt, for at få skænket sådan en skøn, dejlig og nem lille guldklump..

Idag har jeg haft en veninde på besøg, så en masse tøsesnak og en shoppetur var hvad det blev til - Mynthe synes det var mægtig skægt med besøg.
- Posten kom også forbi med blomster til Mynthe, fra Mormor.. En flot buket med tulipaner.. Skønt - Man bliver jo kun ½ år én gang!

Jeg faldt over den skønne bog "Familiesysler" i Kvickly til 69kr - Den er lidt ala Krudtugler og kanelsnegle/Rollinger og Roulader - Rigtig hyggelig bog, fyldt med opskrifter på både mad og tøj, lege og familie aktiviteter..

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla

    Skønt billede af din lille Mynthe og tillykke med hendes ½ års fødselsdag :)

    Jeg har forresten et spørgsmål. Det billede du har øverst til venstre her på din blog, det med klodserne og hesten, hvor har du det fra ? Jeg er helt vild med hesten og kunne rigtig godt tænke mig at lave sådan en til en lille pige jeg kender :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende og skønt at mormor har bragt blomster. Enhver pige elsker jo at få blomster og særlige sådanne fine forårs tulipaner.
    Håber I havde en dejlig dag :0)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D