mandag den 1. februar 2010

GIVE AWAY

Inspireret af alle jer blogkvinders skønne give away's vil jeg nu kaste mig ud i min første af slagsen.. Jeg har kigget lidt i gemmerne, og ved hjælp af ganske få remedier blev der fluks lavet nogle gaver! - Jeg trækker lod blandt deltagerne, når jeg runder 50 faste læsere..


Der er hele 2 heldige vindere
1 præmien lyder på et hæklet armbånd
2 præmien lyder på et par ørestikkere

Reglerne er som altid...
Kommentar på indlægget = 1 lod
Kommentar + Fast læser = 2 lodder
Kommentar + Fast læser + Link = 3 lodder


28 kommentarer:

  1. Uh hvor spændende, den er jeg i hvert fald med på :)
    ÆÆÆlsker at læse med her på din blog, et hyggeligt lille pust i hverdagen (der pt. og er barsel fra min side).
    2 lodder til mig!
    -Pia

    SvarSlet
  2. Jeg er også med!! 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  3. 3 lodder til mig - spændende:-)

    SvarSlet
  4. Hej Camilla!

    Her vil jeg selvfølgelig da gerne være med:-)
    Jeg deltager med 3 lodder, (og pønser endnu en gang på hvornår min næste giveaway skal være) for de fine præmier vil jeg sørme gerne vinde ;-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  5. Hej Camilla.

    Spændende blog du har, glæder mig til at følge med :o) Jeg er med på 3 lodder.

    Kh Anette.

    SvarSlet
  6. Ihhh, fine sager!!
    Vil rigtig gerne være med - 3 lodder smider jeg i puljen.

    Mange hilsner fra
    Louise

    SvarSlet
  7. 3 lodder fra mig af! :D

    Mvh. Julia

    SvarSlet
  8. 3 lodder til mig.
    Uh, jeg vil så gerne vinde!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. Dejligt at der er så mange der vil lege med:)

    SvarSlet
  10. Hej Camilla,
    Sikke nogle fine ting...jeg melder mig med det samme som fast læser og er med på 2 lodder:-)
    Kig endelig forbi min blog malumsen.blogspot.com
    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Søde sager:) jeg prøver lykken med 3 lodder!
    Kh. Mia

    SvarSlet
  12. Hvor fint! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  13. Lækker lækker lækker give away! 3 lodder herfra :)

    SvarSlet
  14. Fiiint armbånd, jeg er med med 3 stk:-)

    SvarSlet
  15. rigtig flot armbånd. Jeg vil gerne have 2 lodder tak
    kh. Christina

    SvarSlet
  16. Det er sørme hele to meget flotte præmier. Jeg kaster 2 lodder i puljen.
    Kh Pia

    SvarSlet
  17. Jeg smider 2 lodder i pujlen ;o)

    SvarSlet
  18. De rose ørestikker er vildt søde! Jeg smider lige 3 lodder i puljen og tager pladsen som tilhænger nr. 44

    /Sarah

    SvarSlet
  19. Jeg blev så nr. 45 ;o) og er med på 3 lodder
    Dejlig dag til jer alle...

    SvarSlet
  20. Rigtig fine ting, jeg smider 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  21. Jeg bliver da også nød til at være med her :-) 3 lodder til mig tak
    vh Rikke

    SvarSlet
  22. jeg vil meget gerne være med, 3 lodder.

    kig ind hos mig og deltag gerne i min give away :)

    -sara

    SvarSlet
  23. Hej,
    gerne 2 lodder til mig:)
    Mvh Katrine

    SvarSlet
  24. Jeg vil da gerne lege med, prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlet
  25. Jeg er også med - 2 lodder til mig :-)

    Hilsen Ditte
    /Dittzeh.Dk

    SvarSlet
  26. Oi, for en spennende blogg du har:)
    Nå vet ikke jeg hvor mange lesere du har skaffet deg, men jeg henger meg så klart på konkurransen din:)
    3lodd til meg:)
    Har en give away inne hos meg også forresten:)
    SØndagsklem

    SvarSlet
  27. Jeg er med, og tar herved ett lodd.
    Så nydelige bilder av babyen din du har på bloggen!

    mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D