torsdag den 11. februar 2010

idag..

Efter en del dage med stress og jag er Mynthe og jeg taget på en kort kort mini "ferie" hos Morfar og Bedste T for at få slappet lidt af, de er begge hjemme lige de her dage så det er hyggeligt - Imorgen står den vidst på lidt shopping!

Idag har Mynthe og jeg været til noget babykirke halløj, super fedt - og derefter til Oldemors 70 års fødselsdag - som gik rigtig godt! Først på aftenen ankom vi så her hos min far og hans kæreste, og Mynthe sover allerede sødt efter en hektisk eftermiddag, ejendomsmægleren ringede og ville fremvise lejligheden en time efter opkaldet, stress stress og stakkels Farmand kunne selvfølgelig ikke få fat på mig som jo var til fødselsdag, så han måtte fluks tage hjem fra arbejde for at gøre rent, rydde op og få Basse af vejen - Men han nåede det! Og lejligheden blev fremvidst til en ung fyr for anden gang - meget interesseret og har vidst nok også allerede budt, MEN laaaaaaangt under vores smertegrænse, så nu ser vi hvad der videre sker.. Kan endnu ikke helt følge med og er pludselig begyndte at tænke "Er det det jeg vil?" ...
Den har faktisk været vist frem 5 gange på kun 3 uger, og endnu er det ikke gået op for mig at vi skal flytte.. Vil gerne og så alligevel ikke!

Ejendomsmægleren spurgte os idag om 3 ting - En punkteret termorude, vores absolutte mindstepris OG hvor hurtigt vi kunne flytte ud!!!!!! Puuuuh - STRESS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D