søndag den 14. februar 2010

Dilemma


Dilemma - Vil have begge to, men har kun gavekort til en enkelt, men hvilken? Kan ikke finde ud af hvilken én jeg skal vælge...

  • Opskrifter for livet Tessa Kiros har arbejdet på restauranter verden rundt bl.a. i Australien, Grækenland og Mexico. Hendes rejser og multikulturelle erfaringer danner baggrund for denne kogebog, der indeholder mere end 200 opskrifter, levende fotos, solide køkkenråd og hjertevarme anekdoter om venner, familie og barndommens indfald og lune.
  • Rollinger og roulader Bogen byder på opskrifter, lege, kreative aktiviteter, tips og idéer, man kan have gavn og glæde af hele året rundt. Der gøres holdt ved begivenheder og højtider, gamle traditioner bliver vakt til live, og nye ser dagens lys. Indimellem er der blevet plads til refleksioner over livet som børnefamilie og til en lille buket af charmerende historier til oplæsning. Alt er illustreret med masser af herlige, stemningsfulde og farvemættede fotos.

4 kommentarer:

  1. To lækre bøger, kan godt forstå, du har svært ved at vælge. Tror jeg ville vælge Rollinger og Roulader, fordi jeg godt kan lide traditioner og at gøre noget ud af de forskellige højtider.

    Ha' en god søndag.

    SvarSlet
  2. Jeg har altid ønsket mig den sidste så det er mit forslag :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som to lækre bøger. Men jeg ville helt sikkert vælge rollinge-bogen. Jeg synes tit jeg bliver skuffet når jeg køber internationale kogebøger - ofte er opskrifterne fyldt med ingredienser som ikke er så almindelige i danske dagligvarebutikker, og så får jeg ikke opskrifterne brugt.
    Hilsen Christina

    SvarSlet
  4. Jeg har Rollinger og Roulader og det er uden sammenligning den bedste inspirations og opskriftsbog jeg nogen sinde har haft (og jeg har altså mange!!) Den er virkelig god og er illustreret på en måde så man tænker "sådan burde livet være altid"....så jeg ville klart vælge Rollinger og Roulader!
    Kærlig hilsen Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D