torsdag den 14. januar 2010

Torsdagshygge

Dagen startede i mødregruppe, som sædvanligt var super hyggeligt - En masse sladder og brok over vores til tider lidt for dovne mænd + en masse kage..
Eftermiddagen og aftenen stod på alene-mor-tid sammen med en dejlig veninde, først en shoppetur ned i byen derefter ud og spise (forret, hovedret OG dessert) alt imens farmanden tog sig af pyntemynthen, som vidst beklagelig vis havde været lidt ked og leveret en KÆMPE gevinst til sin far! (Sådan min skat..) MEN mor her hyggede sig!

Jeg fik købt til tøj til mig selv, havde diverse gavekort fra julen - nogle bøger i genbrugen til 1kr stykket, skulle egentlig have haft en stol fordi mit søde vidunderlige kærlige og højt elsket barn stadig vågner om natten, og så er det super ærgerligt at skulle stå op imens hun får sin flaske i sengen! Jeg fik også købt spoler til min symaskine, det har jeg VIRKELIG manglet, men ikke kunnet få nogle steder.. To tude film på bud til 30,- i fona, og en skøn skøn polkaprikket kuffert til pyntemynthens pixiebøger..

Den skønne cupcake porcelæns skål er til Mynthe fra faster Nanna - lidt sjovt, stod selv og kiggede på den idag og overvejede om den skulle med hjem, men blev i tvivl.. Og da jeg kom hjem stod den her sørme allerede - Fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D