tirsdag den 26. januar 2010

Man kan sove når man bliver gammel!

Ikke bare én gang men hele TO gange måtte jeg op i nat for at give en flaske..
Arrrgh Dumme unge! Det har jeg faktisk ALDRIG prøvet, mad 2x på en nat - Men én gang skal jo være den første.. (og forhåbentlig den sidste)!

Om tirsdagen går vi (læs; JEG) til gymnastisk, sådan noget efterfødselsnoget hvor man får strammet maven op og træner bækkenbunden - man har børn med og laver også lidt leg med dem.. Forrig tirsdag var første gang og Mynthe synes det var liiiiidt kedeligt til sidst, så igennem hele mave-øvelses delen legede jeg med hende istedet!
Idag valgte Mynthe så at sove fra vi gik hjemmefra (en halv time før) og til vi igen var på vej hjem.. Ergo måtte jeg jo være med til heeeele gymnastikken uden pauser.. Puh ha da da! Det var så der hun GODT måtte være vågnet..
- Stakkels barn, det er heller ikke til at finde ud af hvornår man må sove og hvornår man ikke må!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D