lørdag den 9. januar 2010

Igeeeen..


I nat var den så bare 4.. Men i nat fik farmand tjansen!
Det er altså bare virkelig træls.. Noget må ske, har mit hoved ligger i blød for at finde en løsning!

Idag er der gjort rent i hele hytten så her er fint til der skal være fremvisning imorgen (husk at kryds fingre!!!) og der er vasket 5 vaske - Øj hvor vil jeg gerne have min egen vaskemaskine så jeg ikke skal i vaskekælderen gang på gang på gang! - Hvilket også resultere i at vi som regel kun vasker en gang hver 14 dag! - Endnu et ønske til den engang kommende bolig..
- Senere står den på fødselsdag med sushi hos faster Nanna..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D