onsdag den 20. januar 2010

Breaking news - Liiiiige fra min telefon!


Der er brand i vores nabobygning - Lige i denne skrivende stund!
Lidt uhyggeligt, pludselig meget tæt på! Farmand var igang med at putte pyntemynthen da han kalder på mig fordi han kan høre en røgalarm bippe.. Ganske rigtigt, udenfor vinduet vælter det frem med brandbiler, politibiler og ambulancer.. Masser af blå blink, udrykning og en frygtelig massen bippen fra diverse røgalarmer!

Nysgerrig som man nu er skulle vi jo lige kigge.. Ingen var kommet til skade heldigvis, hele bygningen evakueret, nogle få fik lidt ilt, en enkelt mand blev "reddet" ud af sin lejlighed (overbo til branden) og en lille hundehvalp fik et tæppe til at varme sig med..

Hvad der oprindelig er sket ved jeg endnu ikke - MEN så er det jo godt at farmandens arbejdskontor er placeret på den lokale falckstation så vi kan få en masse sladder imorgen!


_____________________________________________
En time senere - kom lokal avisen også med nyhederne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D