søndag den 10. august 2014

Test af solcreme

Har du mon fundet din favorit solcreme? Eller.. Bruger du overhoved solcreme?
Før jeg fik barn brugte jeg aldrig solcreme og jeg må da også indrømme at jeg stadig er en klaphat til det, og det er SÅ dumt for jeg ender altid med at blive pink som en flamingo! Altid.. Så skaller jeg og efterfølgende er jeg lige så hvid som før sommeren, dumt med dumt på. Jeg husker derimod altid Mynthe, og hellere en gang for meget end en gang for lidt, jeg har prøvet en hel del forskellige solcremer hvert år, nogle er bedre end andre. Vi har førhen brugt f.eks. Niveas til børn og Matas den stribede, vi har også forsøgt med Dermas, men den er simpelthen så fedtet og klistret, og enorm svær at smøre ud.

Vi er blevet bedt om at teste Änglamarks egen solcreme, jeg anede faktisk ikke de lavede solcreme må jeg indrømme, men den er skisme god! Nem at smøre ud og hurtig indtørrende på huden - bedst af alt, man behøver en ikke en masse forskellige bøtter, børn og voksne kan nemlig bruge den samme! Dét er jeg fan af. Vi har nu prøvet dem her henover den varmeste periode og jeg er stadig begejstret! - Det er vi alle faktisk. Mynthe kan nemt selv være med til at smøre ud og fordi vi alle kan bruge den samme fylder det mindre i tasken og jeg husker rent faktisk også at få smurt mig selv.

Kærestemanden er en af de mænd der ikke bruger solcreme, ja ja, kliche, MEN, han blev godt og grundig rød da vi var en smuttur på stranden i Barcelona, vi snakker virkelig virkelig rød - blære og det hele, han fandt trøst i Änglamarks aftersun creme, endda så stor en trøst at han havde den i sin rygsæk hele turen - også i lufthavnen hvor de desværre tog den fra ham i security. (tanketorsk!)

Nå, alfa omega, virkelig lækkert og funktionelt produkt!
Klart thums up herfra.

Indlægget er sponsoreret, 
alle ord og holdninger er mine egne
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D