mandag den 18. august 2014

Nyheder fra Bjørn Wiinblad





Nogle af jer husker helt sikkert mine mange crush i løbet af mine blogger år, et af dem som jeg aldrig har sluppet er Bjørn Wiinblad, det er ikke alle hans ting jeg elsker men jeg fascineres af ham og hans utrolige streger og keramik stykker. Hans hjem er en helt historie for sig selv og hvis tingene bare kunne tale, ville de helt sikkert berette om helt utrolige historier. 
Jeg har selv lidt ting stående herhjemme rundt omkring, de kendte askebære/fade selvfølgelig, et lille smukt smykkeskrin og andre ting.

I uge 36 kommer der nogle fantastisk fine nyheder fra Wiinblad igen, en relancering på nyt smukt porcelæn, skærebrætter, kagedåser og meget meget mere. 
Et skærebræt er klart tilføjet ønskesedlen herhjemme, men jeg har mange favoritter og glæder mig til at se det hele i virkeligheden. 

Hvis man vil være helt sikker på at få fingre i nogle af lækkerierne kan de faktisk forudbestille dem lige her, hos Bahne. 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D