onsdag den 20. august 2014

Fødselsdags ønsker

(Klik på de forskellige beskrivelser nedenunder hvis du er nysgerrig efter mere info eller pris)

Jeg har sørme fødselsdag på fredag! Endnu et år kan føjes til alderen, det har jeg det egentlig sådan set fint nok, det der med alder siger mig ikke så meget. Måske når den inden længe siger 30 - se så kan det være jeg liiiiige skal have tænkt tingene igennem en ekstra gang, men lige nu og her er jeg ganske tilfreds. Selvsagt har man selvfølgelig nogle mål og drømme - et sted man egentlig havde set sig selv i en hvis alder. Dét er ligesom løbet af sporet for mig. Men men men, med min sygdom har jeg lært at prioriterer og planlægge anderledes end først antaget eller troet. Det er ikke altid lige nemt men sådan er det nu engang.

Nå - det var fødselsdag vi kom fra... Ønsker! For fanden det er svært.. Hvert år, samme problem. Egentlig har jeg kun ét eneste ønske - en bil! Men det er ligesom om det bare er en kende flabet at skrive det som eneste punkt på ønskesedlen, "en bil eller tilskud dertil", i min familie er der ikke ret mange der giver penge, og ville have det dårligt med at "forlange"det - nej, en ønskeseddel må der til. 
Jeg har fundet lidt forskellige ting, primært boligting. Jeg elsker design og flotte ting til min bolig men eftersom pengene er små og jeg er en stor nærigrøv, ja så er det jo oplagt at bruge ønskesedlen på den slags ting. 

Derfor har jeg fundet en masse ting, i første omgang disse. Pov stagerne har jeg længe sukket efter, de er altså skønne og ville skabe et smukt lys her til efteråret. Brænde "kurven" er både kærestemanden og jeg faldet for, måske lidt upraktisk i længden, men den er altså virkelig fin! Uroen er også virkelig fin, jeg ved lige hvor den skulle hænge ... jeg kunne blive ved!
Alle tingene her er fundet i samme shop, nemlig denne - en af mine mange favoritter med bolig tilbehør. Jeg har handlet der et par gange om har hver gang fået super hurtig levering - som tilmed er gratis ved køb over 199,-. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D