søndag den 3. august 2014

Et lille tip... Modetøj, sko og ikke mindst, taskÉN... // Choopin.dk






Kender I det der når man falder over en fed shopping hjemmeside? Ja selvfølgelig gør I det, ofte ender det som en dyr fornøjelse! Jeg synes ellers selv jeg kender en del forskellige hjemmesider og webshops, især dem med modetøj, men denne, www.choopin.dk, er altså godt min næse forbi - tænk engang! Bevares, Jeg er blevet bedt om at reklamere lidt for dem, men dét gør jeg altså gerne. Jeg er allerede "tuned" - en god shoppe mix med en masse lækre varer og en masse gode tilbud! 
Ekstra farligt blev det da jeg tilfældigt så at de har den taske jeg en gang forelskede mig i og faktisk efterlyste her på bloggen da jeg ikke kunne finde den nogen steder... Esther modellen fra Liebskind... Shiiiiiiiit siger min pengepung, og egentlig mangler jeg den jo heller ikke mere, meeeeeeeen....!

Lækkert tøj og sko - whats not to like? Jeg har længe gået og funderet over om jeg skulle følge moden og have et par New Balance, måske det er ved at være på tide? Især New Balance Classic U420 modellen er altså super fin, men samtidig super klassisk og tidsløs ikk'? Tænker den kan du' til både bukser og nederdel? 

Nå men kendte I mon choopin.dk i forvejen? Ellers er de klart et besøg værd, sponseret eller ej, jeg vender tilbage!

Indlægget er sponsoreret,
alle ord og holdninger er mine egne

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D